PROSPEKTÜS

Doktor ile eczacı arasındaki
Jargonik ilişki gibi olsun aşkımız
Birbirimize yazdığımız şiirler elden ele dolaşsın
Kimse okumasın
Okusun da anlamasın, okuyamasın işte
Reçetelere ilaç yerine şiir yazalım
Şiirler ilacımız olsun
-Her gün bir kuple şiir iyi gelir-
Ben doktor olayım ama
Çünkü beyaz önlük bana daha çok yakışır.
Şimdi sen ne alakası var diyeceksin de…
Ben doktor olayım işte.
Çünkü ben eczacı olursam ki şayet
Bütün raflara seni yerleştiririm şifa niyetine
Ve kimselerle paylaşamayacağım için seni
İlaç veremem hastalara
Dermansızlıktan ölür hastalar
Bu da kasten adam öldürmeye girer
Ben buna hazır değilim sevdiğim.
Doktor ile eczacı arasındaki
Jargonik ilişki gibi olsun aşkımız
Hem maaşımız da iyi olur
Gül gibi geçinir gideriz
-Sahi güller nasıl geçinir sevdiğim?-
Tanıtım amaçlı, adi ama sevimli
Adiliği çabuk yıpranmasından
Hipokrat var
Şimdiye kadar başka bi adiliğini görmediğim
Reprezantların ürünlerini kullanırız sevdiğim.
Üzerinde Minoset yazan polar atkıya
Soğuk kış gününde oğlumuzu ya da kızımızı
“Aman ne fark eder sağlıkçı olsun da…”mızı
Sardıktan sonra Aspirini andıran; küçük, beyaz yuvarlak arabamızla
(Ki büyük, gri, buruşuk olsa fili andıran derdim)
Okula bıraktıktan sonra, seni de işe bırakırım.
Oradan da kliniğe geçerim
Bak klinik diyorum!
Para var çare var diyorum!
Yoksa böyle steril kelimeleri pek kullanmam.
Ama temiz araba kullanırım sevdiğim
Sıkışırsak piyasanın üstünde satarız.
“Doktordan, temiz”
Doktor ile eczacı arasındaki
Jargonik ilişki gibi olsun aşkımız
Ben doktor olayım ama
Hem benim yazım daha kötü
Hem de daha çok şiir yazabilirim sana reçete ayağına
Ben sana sürreal-minimalist şiirler yazarım
Anlamını benim bile bilmediğim
Kargacık burgacık yazımla
Ne yapayım sevdiğim;
Ben duygularımı açıkça ifade edemiyorum anla
-Aşkın içinden de prospektüsü çıksa ya-
Sen de anlamazsan…
Sümerolog bi çocuk alırsın yanına
Sümerlilerin zamanında da aşk var mıydı acaba?
Gerçi tıpta pek ileri gidememişler ama…
Doktor ile eczacı arasındaki
Jargonik ilişki gibi olsun aşkımız
Doktor ile eczacı
Âşık ile maşuk
Çocukla çocuk olalım sevdiğim
Ama ben doktor olayım
Hani çok önemi yokta…
Doktorluğu bırakıp film çekmek daha fiyakalı olur.


Ozan Sertdemir                                                                            
(os-man)

0 yorum:

Yorum Gönder